أحلام وردية
أحلام وردية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أحلام وردية

منتدى يهتم بجميع ما تحتاجه وبمختلف مجالات الحياة.نتشرف بانظمامكم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

نكت مضحكة

كاتب الموضوعرسالة
رجل المستحيل

رجل المستحيل

المساهمات : 7

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة   نكت مضحكة Empty6/5/2010, 5:40 am

نكت مضحكة]
1
واحد قال لابوه بابا عاوز اكمل دراستى برة قال و ايه المشكلة ،قول لامك تفرشك فى الحوش بس خد بالك لتبردنكت مضحكة Majdah%20(9)

2
مرة اتنين اغبية كانوا ماشيين طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبة و قعد يجرى و بص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربتهنكت مضحكة M-s17

3
مرة واحدة حامل ابنها الصغير بيسالها ايه اللى فى بطنك ده يا ماما قالتله : ده اخوك يا حبيبى .....تانى يوم فى المدرسة المدرس ساله : انت عندك اخوات ؟ قاله : كان عندى واحد بس ماما اكلته نكت مضحكة Majdah%20(10)

4
مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجبنكت مضحكة Ma%20(3)

5
توام بيقول لاخوه التوام و هو متنرفزا : انت كنت فين ياعم امك حمتنى مرتيننكت مضحكة Majdah%20(7)

6
واحد متجوز و قاعد فى البيت و بيبص كتير فى عقد الزواج ، مراته قالت له: "بتبص فى عقد الزواج ليه يا حبيبى ؟ قالها " مش عارف يا حياتى الماذون كتب تاريخ انتهاء العقد فيننكت مضحكة M-s15

7
واحد نشر فى اعلانات مبوبة : مطلوب زوجة !!! تانى يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد : تاخد بتاعتىنكت مضحكة Gift

8
مرة اتنين متاخرين على المدرسة الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنية ضيعة منى و بدور عليها فمسك التانى و قاله وانت ايه اللى اخرك قال اصل انا اللى كنت دايس عليهانكت مضحكة Ma%20(9)

اتمنى ان تعجبكم وكمان ابعتوا فى الردود رقم احلى واحدة فيهم من 1 الى 8 منتظرة ردودكم الجميلة
نكت مضحكة Welcome2500
اهلا بكل الردود

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1